16 mars, 2014

Inspiration med Mia Törnblom

Jag & Mia Törnblom under minglet
Hejsan snyggingar! 
Idag har jag blivit inspirerad & boostad till max av Mia Törnblom! Hon är en fantastisk föreläsare som föreläser med inlevelse & har en enorm energi som sprider sig i hela salen & smittar av sig. Sen är hon ju så himla rolig med, har en skojig humor & bjuder verkligen på sig själv. Jag kan varmt rekommendera alla att lyssna på henne någon gång om ni får möjlighet. Hon föreläste om personlig utveckling, mental styrka, självförtroende & självkänsla. Något tänkvärt som Mia pratade en del om idag är att man måste vara med & påverka tankarna som blir till känslor. Detta är viktigt för att utvecklas. Vårt liv formas av våra tankar & kroppen hör vad vi tänker. Här kommer ett roligt citat av Mia: "Ljug för dig själv tills du tror på skiten". Jag hade sån tur att jag fick träffa Mia under minglet i pausen & prata lite vilket såklart var jätte trevligt.

Kramar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar