30 september, 2012

Helgshopping med spa

Jag har haft en shoppinggalen helg & en ny höstgarderob har det blivit. Det är så härligt med alla dessa höstfärger som jag älskar. Längtar tills jag ska börja använda alla snygga plagg. Igår blev det inte bara shopping utan även en wellness dag med asiatisk afton som avslutning. När jag fyllde år fick jag nämligen spa & en speciell matupplevelse av min underbara pojkvän. Vi började dagen med shopping inne i Stockholm city för att sedan gå på spa. Det blev en timmes helkroppsmassage behandling som var välbehövligt & avslappnande. Dagen avslutades på en koreansk restaurang där man fick in alla färska råvaror för att tillaga maten själv vid bordet. Det var otroligt gott & jätte trevligt att få vara i den asiatiska matkulturen för en kväll. Denna restaurang kan varmt rekommenderas http://www.namkangsweden.se/

Här kommer några bilder:

Detta är en butik för alla te älskare som jag kan rekommendera http://www.graceteahouse.com/






Hoppas att ni med har haft en mysig hösthelg full av energi att ladda upp den nya veckan med!

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar