23 september, 2012

Musikvideo

För en tid sedan fick jag en förfrågan om att vara med i en musikvideo & självklart tackade jag ja direkt. En sån chans får man bara inte missa. Det kändes riktigt kul att få chansen igen för att det var 5 år sedan sen sist. Då var jag med i en musikvideo som spelades in i USA som blev riktigt lyckad. Nu i helgen var det dags för inspelning i Stockholm. Vi började redan på dagen & var inte klara förrän på morgonen, 13-15 timmar tog det. Det var ett jätte trevligt filmteam som man fick jobba ihop med & en bra sammanhållning i gänget. Första klippen & inspelningen gjordes i studion. Sen var vi ute & gjorde många klipp med helikopter i spöregn. Tro det eller ej men det funkade. Sedan blev vi bjudna på jätte god indisk mat & tog ett break för att orka fortsätta hela natten. Efteråt blev det mer filmning i studion på dansgolvet & den sista inspelningen avslutades ute vid vattnet i regn på natten. Det kommer bli kanon bra! Jag smygtittade på en del klipp & det blev riktigt coola effekter. Nu ska jag inte avslöja allt för mycket, det blir en överraskning. Resten får ni veta senare på bloggen. Jag kommer lägga upp videon här när den blir klar, men det kommer förmodligen att dröja ett bra tag. Det var en oförglömlig dag & kväll man aldrig glömmer.....
Här kommer några bilder





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar