08 juni, 2013

Examen

Jag har äntligen tagit min examen & är nu nyutexaminerad HÄLSOPEDAGOG!!! Min examensdag igår var fantastiskt fin & super lyckad. En helt oförglömlig underbar varm sommardag med massor av sol som strålade på oss. Denna dag är ett minne för livet! Det började med champagnefrukost i boulongeskogen med mina fina tjejer. Där höll vår vän ett vackert tal för oss, gav en ros till alla som tack för studietiden & som symbol för vår vänskap. Sedan var vi på en traditionell ceremoni i skolan med musik & tal tillsammans med våra familjer & vänner. Vi fick gå fram & ta emot en vacker röd ros av utbildningsledaren för hälsopedagogiska programmet som höll ett inspirerande tal för oss. Jag blev överraskad med en utmärkelse för kvalitetsarbetet som jag gjorde under studietiden tillsammans med Ullis. Det var en stor ära att få ta emot detta intyg & ännu en ros denna stora speciella dag. Efter ceremonin var det klassmingel där det bjöds på en massa gott & klassen fotograferades. Jag hade en mycket trevlig & kul examensfest hemma hos mig för familj & vänner. Det bjöds på exotisk buffé, tårta, småländsk ostkaka & champagne såklart. Festen varade hela dagen & fortsatte på kvällen som avslutades med ett restaurangbesök på "Meat". En fantastisk dag helt enkelt...Här nedan bjuder jag på ett bildregn:


Jag vill tacka mina gäster för att ni kom & förgyllde min examensdag! 
Ett stort Tack för alla fina presenter, gratulationer, kort & dikter!!!!
































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar