11 juni, 2013

Flytten

Nu är äntligen flytten klar & man kan andas ut....puh, vad jobbigt det har varit. Jag har nu lämnat min studiestad Gävle för den efterlängtade småstaden i Småland. Här ska jag spendera sommaren med min underbara familj. Jag har haft en trevlig tid i Gävle under dessa 3 år där jag träffade nya vänner för livet. Det har blivit många härliga skratt & vi har gjort mycket skoj tillsammans. Jag tar med mig fina minnen därifrån som man aldrig glömmer. Allt har sin tid i livet & nu kände jag att det var dags för att flytta, byta miljö & gå vidare. Konstigt nog så gillar jag att flytta, dels för att man lär känna nya människor, det är nytt & spännande & bra med ett miljöombyte. Att flytta kan vara en mardröm för många, men det gäller att vända det till något positivt som att nya dörrar öppnas med nya möjligheter. Ojoj, vad många gånger jag har flyttat i livet, det är tio gånger! Det har gjort att jag har lätt för att anpassa mig efter nya miljöer snabbt & trivs bra dit jag har flyttat genom åren.

Godnatt på er!

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar