06 april, 2014

Kanon helg

Hej igen kära bloggvänner!
Hoppas att ni mår lika bra som jag gör i det härliga vårvädret! Nu är jag på G här igen på bloggen efter min lilla bloggpaus som varit senaste veckan av olika anledningar. Jag har haft en kanon helg med sol, god mat, plugg, skypat med en god vän, shopping & trevliga människor runtomkring mig. Igår var jag inne i stan & hade shoppingdag tillsammans med Jossan & hennes kusin som var här på besök. Vi hade en riktigt mysig dag i vårsolen. Det blev inte så mycket shoppat dock hehe, men då sparar jag desto mer istället vilket är bra just nu. Här kommer några bilder ifrån gårdagen!

Lyxig räksallad till lunch
Första småblomningen av vackra körsbärsträd i kungsträdgården
Nu ska jag in till stan på middag! Ha en toppen kväll!

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar