24 april, 2014

Påskhelgen


Jag & kusinerna

Söta Zoa som blivit 1 år

Jag & min älskling

Snygga stilrena möbler mamma har köpt till altanen!




Dumle är på upptäcktsfärd

Jag hade en super härlig påskhelg hos familia i Småland! Det började med besök hos pappa, Jeanette, farmor & farfar de första dagarna. Påskkalas hos farmor & farfar med farbror & kusinerna på långfredagen där det blev mycket bus, skoj & skratt, hehe. Farmor bjöd på sin goda citronkyckling till middag. Påskafton firades med en kul påskfest hos mamma & Christer. Vi grillade, umgicks & badade badtunna som var jätte trevligt. Det var inte bara påskafton denna dag utan även söta katten Zoa:s födelsedag & hon blev 1 år & fick en egen rosa gullig prinsesstårta. Så stor hon har blivit nu! Det var ju så himla fint varmt vårväder under helgen som var underbart. Satt på terassen & solade en del i kombination med mysiga promenader. Var ute & gick med mammas katt Dumle i koppel på trädgården som han tokgillade. En riktig höjdarhelg med mina nära & kära helt enkelt som jag är tacksam över....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar