26 maj, 2014

Weekend i Karlstad

Hej på er!
Hoppas ni mår bra! Jag spenderade helgen i Karlstad hos min fina vän Angelica. Det var så himla trevligt & mysigt att få umgås lite mer än vad det brukar bli. Jag blev varmt välkomnad med tacos & goda drinkar för att sedan åka in till stan & gå på eventet "Party paradise spring" som vi gjorde. Det var en estetisk konstfest där det blev förfest för oss. Efteråt gick vi till mitt nya favvo hak Koriander som är ett lounge ställe på en takterass med schysst musik & härlig stämning. Angelica tog med mig till universitetet i Karlstad där hon pluggar PR & kommunikation som var stort & snyggt. Lite otur med vädret hade vi under helgen med regn, men det gjorde ingenting. I lördagskväll var vi på couture-designern Lars Wallins vernissagefest på Kristinehamns konstmuseum. Där har han en utställning framöver "fashionstories" med fantastiskt vackra kreationer som han skapat genom åren. Denna kväll var det invigning & premiär av fashionstories. Det blev mingel med trevliga människor, intervju samt berättelse med Lars Wallin, en rundtur i vernissagesalongen & god ekologisk närproducerad mat. Vi var även på loppis i helgen som var skoj, hittade lite små saker som jag velat ha länge. En riktigt kul & händelserik helg! Här kommer ett bildregn:

Angelicas mysiga lägenhet som jag stormtrivdes i...



Angelica hade gjort super god frukost, pannkakor med naturell yoghurt & bär, mums. Riktig helglyx!


Jag & Lars Wallin
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar