12 maj, 2014

Fitnessgalan & Hälsomässan


Caxton Njuki

Jag

Rawfood baren

Jag & Frida med våra silkesmasker

Fredrik Paulun som föreläste om sockerberoende

Jag & min före detta samarbetspartner

Den här killen föreläste om hur det var att ro över Atlanten som är grymt imponerande...


Uppackade goodiebags med hälsogrejer
Tjena snyggingar!
Hoppas att allt är bra med er! Igår var jag på Fitnessgalan & Hälsomässan i Globen som var kanon bra. Det var en intensiv & händelserik dag full av spännande överraskningar, hehe. Jag var där med min fina vän Frida som jag inte träffat på ett tag nu, så det var super trevligt. Dagen bjöd på några riktigt grymma föreläsningar med inspirerande människor i hälsobranchen bland annat Fredrik Paulun & Caxton Njuki. Vi fick prova på afrikansk massage & en silkesmask som var så himla härlig, svalkande & lugnande som gav massor av fukt till hyn. Till lunch blev det vegetariskt pitabröd med sallad, tomat, fetaost & valnötter till bra pris. Skönt att gå på en söndag för det var inte så mycket folk där då. Det fanns även tid för mingel med nätverkande & träffa nya kontakter vilket alltid är roligt. Jag träffade en före detta samarbetspartner till mig som jag samarbetade med under utbildningen till hälsopedagog uppe i Gävle när jag var kvalitetsansvarig & det var skoj. Han sponsrade oss bland annat med vitamindrycken Vital. Denna dagen var en av årets höjdpunkter som slutade med att vi gick hem med händerna fulla av goodiebags...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar