19 augusti, 2014

Nyttigt kvällsmål efter träning

Gott & nyttigt kvällsmål efter träning
Hej finingar!
Nu är jag tillbaka igen, hinner inte riktigt med & tiden springer ifrån mig helt enkelt. Det kan bli så i perioder beroende på vad som händer & hur livet ser ut. Tänk att det redan går mot höst & är lite chilly ute & augusti är ju inte ens slut än. Jag vill gärna ha lite mer sommar med värme & sol innan den är slut. Ikväll har jag varit & tränat ett härligt bodybalance pass på Sats. Så skönt att få stretcha hela kroppen, bli smidigare samt rörligare & avsluta med lite avslappning samt meditation. Jag har inte tränat bodybalance på hela sommaren, för den klassen stängdes ner då tyvärr som många andra på grund av semesterledighet. Efter träningen blev det denna goda tallrik som ni kan se på bilden ovan med naturell yoghurt, bär & valnötter som är ett mumsigt kvällsmål....Hoppas ni mår bra!

Love Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar