01 september, 2014

Finbesök

Jossan myser på balkongen

Fruktfrossa med ananas & mango!
Hej på er!
Hoppas att ni haft en härlig helg. Min helg har varit lugn & skön, mest slappat faktiskt. I lördags blev det en god lyxfrulle på ett jätte mysigt café i närheten av oss där vi träffade upp en vän. Det blev även en sväng på shoppingcenter i jakt på en doppresent. Jag har pysslat & fixat med saker hemma som inte blivit gjort tidigare. Har kollat på bra filmer med min kära sambo. Igår fick jag finbesök av Jossan & vi hade en super mysig dag tillsammans full av kvalitetstid. Vi lagade en riktigt mumsig veggopaj med quornfärs som jag kan lägga upp receptet på här sen. Det blev en härlig promenad i höstsolen & mysfika med gott te & frukt på balkongen. Vi planerade roliga "happenings" för hösten, så vi har lite skoj att se fram emot.

Ha en Fab vecka!!!!!

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar