29 september, 2014

SPANSK AFTON!


Välkomna till vår spanska tapaskväll!!!
Ps. det galet toksnygga hårsvallet är det duktiga Jossan som fixat & jag bara älskar det...

Rödbetssallad med chevre & avocado

Super god spenat-tomat paj som Ullis har gjort



Soppan med tomat, vattenmelon & koriander, mm. i.

Tapastallrik

Den snygga dukningen som Jossan gjort!

Hola!
Det var längesen nu....Jag har haft en liten bloggpaus av olika privata skäl, men nu är jag back on track igen, hehe. Min helg har varit helt fantastisk! Jag har fått spendera den med mina fina vänner & det är guld värt. I lördags kväll hade vi spansk afton med mumsig tapas hemma hos Jossan. Oj, oj säger jag bara så mycket god mat som man kunde sitta & äta i timmar. Vi hade lagat & fixat två tapasrätter var som vi hade tagit med & bjöd varandra på som knytis. Det var spenat-tomat paj, rödbetor med chevre i en sallad, spansk omelett, krustader med svampstuvning, parmaskinka med feta & melon samt gapachosoppa. Till detta hade vi en läskande sangria med massa frukter & is i. Vilka otroliga smakupplevelser vi fick av all den här maten! Ur högtalarna rullade härlig spansk inspirerande musik som verkligen gav den rätta stämningen för kvällens spanska tema. Senare hade vi roligt & dansade loss på Café Opera inpå nattens småtimmar. 

Tjejer om ni läser det här, vill jag Tacka Er för en grymt kul & oförglömlig kväll tillsammans!!!
Ni är underbara!

Buenas Noches....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar