30 september, 2014

Go Zumba!

God kväll på er!
Hoppas att ni har haft en toppen bra dag i det härliga höstvädret. Idag har jag låtit solen boosta mig länge, så har fyllt på mitt förråd av D-vitamin inför den långa kommande vintern framöver. Något annat som gav mig en riktig hälsokick var ett zumbapass på en timme ikväll. Det är ju så roligt & bra träning om man gillar att släppa loss rejält & röra på hela kroppen till svängiga latinorytmer. Jag är super nöjd med instruktören som är kanon bra verkligen & bjuder mycket på sig själv vilket är viktigt. Hon kör samma program varje vecka & byter ut en låt ibland. Det uppskattar jag för då tar man automatiskt ut rörelserna mer genom att man kan låtarna & de olika kombinationerna. Hade gärna dansat zumba under ett tillfälle till i veckan, men på mitt Sats center där jag tränar finns det bara på tisdagkvällar tyvärr. Längtar redan till nästa Zumba tisdag!

Love Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar