06 oktober, 2013

Packningslista

God kväll på er! Nedräkning pågår....endast 1 dag kvar! 
Wow, jag kan knappt förstå att det är sant. Det känns ofattbart men spännande. I helgen blev jag helt klar med packningen för jag fick packa om några gånger också & välja bort plagg, ja ni vet ju hur det är. Det här med packningen var en stor utmaning för mig eftersom jag alltid packar för mycket & fel saker. Denna gången är jag super nöjd & stolt över mig själv att jag inte packade en 60 liters ryggsäck helt full utan har en del space kvar att fylla med shopping där. Äntligen har jag lärt mig att packa enkelt, lätt & det viktigaste & så himla skönt det är. Här nedan delar jag med mig av min packningslista:


Det viktigaste som får följa med på resan i 10 veckor är följande:
  • Impregnerat myggnät
  • Myggstift
  • Keps/solhatt
  • Ficklampa
  • Värktabletter
  • Bok om Asien
  • Produkter för sol, hud & hår
  • Sidenlakan
  • Resehandduk
  • Resekudde
  • Kamera
  • Mobil
  • Resepåsar
  • Sarong
  • Ögonbindel
  • Bikini
  • Luftiga & bekväma kläder
  • Adapter
  • Solbrillor
  • Vindjacka
  • Sandaler
  • Strandbag
  • Viktiga dokument
  • Laddare till kamera & mobil
  • Bifiform mjölksyratabletter för magen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar