08 oktober, 2013

Semestertime

Hej snyggingar!
Wow, idag är den stora dagen äntligen här då mitt livs äventyr & resa börjar....Nu är det bara 6 timmar & 25 minuter kvar tills flyget går ifrån Arlanda mot härliga varma Malaysia (Kuala Lumpur). Om lite mer än ett dygn så är jag på en annan kontinent, andra sidan jorden, så häftigt. Det känns fortfarande overkligt men underbart & otroligt spännande! Jag ska verkligen njuta av detta äventyr till max & leva i nuet. Tänk vilka fina minnen & fantastiska upplevelser som vi kommer ta med oss hem för resten av våra liv. Nu sitter jag här förväntansfull & drömmer mig bort till Asien medans jag väntar på att älskling ska komma hem. Det känns vemodigt & jobbigt att vi inte kommer att ses på så länge....Samtidigt tror jag att detta kommer att stärka vår relation av att ha klarat den utmaningen. 

Mina vänner glöm inte att kika in här då & då för jag kommer att hälsoblogga ifrån Asien & självklart ska jag dela resan med er!!!!

Love Sofie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar