02 oktober, 2013

Reseprodukter

Här har jag tagit fram de viktigaste preparaten inför resan som jag vill rekommendera till alla som ska ut & resa att inhandla. Bifiform travel är ett måste, mjölksyrabakterier för magen som skyddar & minskar risken för magbesvär. Jag tycker att det är viktigt att ha med sig värktabletter på resan för skulle man bli sjuk så är det skönt att slippa ha ont & jag valde ibuprofen. Dimor är ett måste att ha med sig som tas vid tillfällig diarré vilket är vanligt att drabbas av utomlands. För att behålla en god handhygien & som är bakteriedödande rekommenderas handdesinfektion som jag tar regelbundet. Vi alla vet ju hur farlig solen är så här har jag köpt solskyddsfaktor vichy-50+ som är speciellt till ansiktet där man är extra känslig. Mygga myggspray är en god investering till resan & enkelt att applicera.

Ha en fab dag i höstsolen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar