01 oktober, 2013

Mitt Livs Äventyr

Bild 1 till vänster: Vacker vy ifrån Vietnam, Bild 2 högst upp: Storstadspuls i Kuala Lumpur (Malaysia), Bild 3 längst ner: Fin strand på Filippinerna
Nu är det mycket spännande som händer i mitt liv...Idag är det exakt en vecka tills jag ger mig iväg på mitt livs äventyr! Jag ska ut & resa med min fina vän Ullis som jag lärde känna under studietiden. Vi ska resa runt & bagpacka i Asien under 10 veckor. De heta destinationerna på resan är: Malaysia, Borneo, Vietnam & Filippinerna!!! Jag är så himla glad att den här resan blir av för jag har velat det så länge. Det ska bli så spännande & roligt, resnerverna har redan börjat komma, hehe. Flygbiljetterna tur & retur är bokade, vaccinationerna gjorda & allt som behövs till resan är inhandlat & klart. Vårt första stopp är Kuala Lumpur i Malaysia där vi ska spendera några dagar. Denna veckan ska jag bara njuta av alla trevligheter som händer & räkna ner dagarna såklart.

I höst & vinter kommer jag att hälsoblogga ifrån Asien så att ni får möjlighet att följa mitt livs äventyr & ta del av trevliga hälsoinfluenser ifrån den asiatiska kulturen!!!

Love Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar