11 oktober, 2012

Exotiska resdrömmar

http://www.beachtomato.com/category/beach-holidays/
Det är underbart att få drömma sig bort till varma exotiska platser när mörkret & kylan tränger sig på. Jag älskar att resa & försöker göra det så ofta jag kan. Mina senaste resmål har varit Costa del Almeria (Spanien), Paris, Miami & Amsterdam. Jag har även besökt pulserande storstadsmetropoler som New York, Rio de Janeiro, Los Angeles & Mexico City med flera. Idag kan jag inte förstå hur jag hunnit resa så mycket, det är man självklart glad & tacksam för. Resor ger mig otroligt mycket inspiration, ideér & en kick. Det är ofta när jag är på resande fot som jag kommer på nya spännande saker som jag vill göra & det är då som jag har fattat de mest livsviktiga besluten i livet.
 
Hoppas ni har en trevlig kväll!
 
Kram Sofie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar