02 oktober, 2012

Höstmys

Godmorgon på er!
 
Visst är det härligt att vakna upp till ännu en höstdag...
 
Jag sitter här & myser i min höstkofta med en kopp te. Idag är jag ledig & ska ta vara på denna underbara dag på bästa sätt. Jag ska ägna mig åt en hel del hemma pyssel som att sätta in alla fina bilder i ett fotoalbum från min resa i Central & Sydamerika 2009. Kan inte förstå att det var 3 år sedan, tiden går så fort, men nu ska det äntligen bli av. Det blir även en timmes powerwalking i parken. Sen ska jag hem till min fina vän Josefin på lunch & temys. Vi ska även planera ett spännande projekt som vi har på gång, mer info kommer senare. Jag ska på en ansiktsbehandling senare i eftermiddag & det längtar jag efter...
 
Ha en trevlig dag & njut av denna tisdag för det ska jag!
 
Höstkramar Sofie
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar