24 april, 2013

Kvinnostressen

Trevlig kväll på er! 
Idag har det varit full rulle här, mycket att stå i. Jag har skrivit på min c-uppsats hela dagen. Min uppsats handlar om stress hos kvinnor & det tycker jag är intressant samt betydelsefullt att undersöka för att kvinnostressen i dagens samhälle bara ökar. Allt fler blir långtidssjukskrivna & sjuka av stress. Det är ju bra om man kan göra något åt det i tid genom att förebygga innan det är för sent. Jag har varit ute & powerwalkat en riktig långrunda & det är så nice när man varit inne & still hela dagen. Ikväll lagade jag en hälsosam köttfärssås till middag med mycket vitlök i eftersom pojkvännen har blivit lite krasslig. Nu blir det filmtime med älskling! Vi ska se filmen "Jack Reacher"....hoppas den är bra.

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar