03 april, 2013

Vårfeelings

Hej på er!
Visst är det underbart att våren äntligen börjar komma, solen som värmer lite på dagarna & snön som smälter bort i en väldig fart. Jag har haft en trevlig vistelse över påsk hemma i Småland. Det var skönt att vara ledig & umgås med familjen. Nu när man är tillbaka igen är det mycket att göra, men så brukar det ju bli efter en långledighet. Just nu är det mycket som händer i mitt liv så tiden rusar iväg. När jag var sjuk och efter var jag tvungen att göra ett träningsuppehåll på totalt 2 veckor. Jag hoppas på att komma igång snart igen i gymmet och har mjukstartat med promenader så länge. Vill inte börja träningen för tidigt eftersom hostan höll i sig länge och då finns risken för att det kommer tillbaka. Ha en trevlig onsdags kväll!

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar