09 april, 2013

Premiär av programmet Biggest Loser

Denna vecka är det premiär av tv-programmet "Biggest Loser" 2013! Som jag har väntat & längtat eftersom jag gillar hälsoprogram. Biggest Loser är nog min favorit ändå för det är så speciellt. Jag skulle vilja jobba med viktnedgång, kost & träning när jag är klar som hälsopedagog. Deltagarna gör en otrolig resa mot ett friskare & lättare liv & det är fascinerande att se. De kämpar hårt, vägen dit är lång & varvas av förhoppning, förtvivlan, svett & tårar. På resan mot ett nytt liv motiverar & peppar de varandra. Det går tyvärr inte lika bra för alla & det är synd att de åker ut efter hand när de verkligen vill ha hjälpen till en bättre hälsa. Jag ska följa deltagarna på sin livs resa & det ska bli spännande att se en förändring ta fart sakta men säkert....

Jag vill önska alla deltagare i Biggest Loser 2013 Lycka Till!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar