30 april, 2013

Sambo


Idag är det en speciell dag...Jag & pojkvännen firar 1 år tillsammans!!!!! 

Tänk att det är 1 år sedan vi träffades, men känns som flera år sedan. 
Är det inte märkligt & magiskt att det kan kännas så. Det är en bra dag att fira årsdagen på för att det är på Valborg vi kommer fira våra årsdagar framöver & lätt att komma ihåg då, hehe. Vi ska fira 1 år tillsammans på en resa utomlands som jag fick av älskling i 1-års present!!! Vart det blir får ni veta snart...jag är såå nyfiken. 
På torsdag bär det av på en romantisk semester som är efterlängtad. 

Jag vill även berätta att vi ska bli sambo!!!! 
I augusti ska jag flytta in till honom i hans lägenhet i Stockholm! 
Jag är så fantastiskt glad & lycklig....
Det ska bli underbart att få dela vardagen tillsammans & slippa distansen.
Jag har träffat mannen i mitt liv som jag älskar såå himla mycket....

Jag vill önska er alla en trevlig Valborg!

Kramar Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar