07 augusti, 2013

Farmors Födelsedag

Farmors Födelsedag!!! Hurra, Hurra, Hurra!

Idag fyller min älskade Farmor år! Jag vill önska henne en fortsatt fantastisk & trevlig kväll. Min farmor är min stora förebild i livet & betyder så oerhört mycket för mig. Vi har en mycket god relation till varandra & jag har ett stort förtroende för henne. Hon är alltid där för mig vad det än gäller & peppar eller stöttar mig.Ett roligt minne som jag kommer ihåg som får farmor att le är att det är många genom åren som har trott att hon är min mamma & främst butiksbiträden under våra shoppingrundor. En bättre komplimang än så kan man ju inte få, hehe. Jag & farmor är oerhört lika vad gäller mycket som personlighet, resor, värderingar & intressen. Det är ifrån henne som mitt brinnande intresse för hälsa kommer, hon är hälsogurun själv & inspirerar mig så mycket. I september åker vi till Spanien tillsammans på en hälsoresa med yoga & vegetarisk kost som kommer att passa oss perfekt. Farmor älskar att resa precis som jag & varje år åker hon till Senegal i Afrika & gör insatser för människorna där. Detta är en viktig del i hennes liv att få hjälpa människor till det bättre. Hon har även varit en hel del i Norge & jobbat som sjuksköterska det senaste.

Till Farmor: 
Jag beundrar dig & är så stolt över dig, allt du har gjort samt varit med om i livet. 
Du är en "powerwoman" full med energi & styrka som klarar allt. Farmor är en mycket klok & intelligent kvinna. Jag älskar dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar