06 augusti, 2013

Friskis & Svettis

Ikväll har jag tränat på Friskis & Svettis centret här i småstaden som var trevligt. Det blev deras baspass på en timme med både kondition & styrketräning. Jag är väldigt nöjd med instruktören som instruerade med inlevelse & känsla som är viktigt. Det var ett bra sammansatt träningspass som passar alla åldrar där även koordination, rörlighet, balans & stretch ingick utöver det andra. Nu i sommar tränar jag ju annars löpträning för fullt, men det var skönt med lite omväxling & köra ett pass inomhus istället. Dessutom var det alldeles för varmt för att ge sig ut & springa idag. Jag har annars inte så mycket erfarenhet av friskis & svettis eftersom jag inte har tränat på något av deras center tidigare. Det är absolut värt att kolla upp vad de erbjuder för pass i höst på nåt center i Stockholm. Jag ska ju registrera mig på något gym där i höst. 

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar