25 augusti, 2013

Sambo på riktigt!

Nu är jag äntligen sambo på riktigt med älskling! Lyckan är total....
Som vi har längtat & väntat på det här & det har varit drygt. Vi bestämde oss för att flytta ihop i slutet av mars & att det skulle hända mot slutet i augusti när jag jobbat klart vilket det också gjorde. Jag flyttade in till älsklings lägenhet i Stockholm & det är ett mysigt & lugnt område som vi bor i vilket känns bra. Sambolivet är underbart & jag stormtrivs med det. Så mysigt att laga mat ihop, äta tillsammans, promenera, mysa & kolla på film, ja dela vardagslivet med varandra helt enkelt. Vi har ju inte fått göra det på samma sätt förut för att vi har haft distans i över 1 år när jag bodde i Gävle. För mig är det ett nytt kapitel i mitt liv som har börjat genom att bli sambo som är en stor förändring. Nu kan vi börja vårt liv tillsammans & det ser vi fram emot jätte mycket!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar