30 september, 2013

Möte med Smålänningen

Hej på er kära bloggvänner!
Hur har ni det? Hoppas ni alla har det bra & njuter av hösten med massor av mys. Det är en ny vecka med nya möjligheter som vi har framför oss. Jag har haft möte med Smålänningen som gjorde reportaget om mig & yogaresan som nyligen publicerades här i bloggen. Det är äntligen dags för en uppföljning så här efter resan & det har nu blivit gjort vilket känns otroligt bra. Jag samarbetar med en jätte trevlig tjej på tidningen som är väldigt givande & det är hon som även ska göra nästa reportage som kommer att handla om upplevelser, erfarenheter & andra trevligheter runt yogaresan. Mötet varade i minst en timme vilket innebär att hon har mycket material att bearbeta & välja ut det absolut bästa. Det ska bli spännande att se vad som kommer med i den färdiga versionen av reportaget av allt som har sagts. Tiden gick så fort för jag hade ju så mycket att dela med mig utav ifrån yogaresan & det är alltid lika svårt att välja när allt har varit så bra. Självklart publicerar jag reportaget sen här i bloggen när det är klart!

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar