15 februari, 2014

Alla Hjärtansdag Firande





Hoppas att ni hade ett trevligt alla hjärtansdag firande igår. Det hade jag med min älskling. När jag kom hem igår blev jag överraskad med stora vackra röda rosor som stod på bordet. Jag hade ju köpt ett gäng med rosor jag me till älskling, så det blev många fina rosor att glädjas av här hemma. Min fina mamma hade skickat ett blomsterbud till oss, tjusiga våriga tulpaner som vi blev jätte glada för. Sen hade kära farmor & farfar skickat ett gulligt kort som uppskattades mycket. På alla hjärtansdag slog vi till med 3 rätters romantisk middag som var så himla god. Till förrätt blev det min räkcocktail som jag bara älskar. Det var mys på hög nivå med massor av ljus & lovesongs som spelades. Varmrätten bestod av ryggbiff, potatisklyftor & grillade grönsaker med hemmalagad rödvinssås till. Det var en lugn härlig kväll på hemmaplan med trevliga samtal & älsklings chokladmousse till dessert.

Love Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar