07 februari, 2014

Sushi Night


Happy Weekend finingar!!! 
Hoppas ni mår bra. Ikväll är det Sushi night här då det lyssnas på härlig loungemusik, frossas i sushi med trevliga samtal & såklart underbart sällskap. Det var först ikväll som jag faktiskt har lärt mig att äta & gilla sushi, haha. Jag är väldigt stolt över mig själv vad gäller detta för det har varit en utmaning länge. Har bara käkat sushi 2 gånger i livet tidigare & avskytt det. Sushi tar det tid att tycka om, antingen älskar man det eller ogillar det eller så slinker det ner 3:e gången gillt. Det gäller att ha tålamod & kan ju ta flera gånger med, men jag var säker på att sushi som många säger är så gott skulle komma till mig med vilket det gjorde. Mina favoriter är rullarna med lax, räkor & avocado, mums....

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar