02 februari, 2014

Aloeverans effekter på min hy

För 1 år sedan började jag att dricka aloevera & märkte snabbt vad det gjorde för min hy. Jag hade till & från i många år haft besvär med utslag, rodnader & en del finnar främst i ansiktet, men även på ryggen. Detta upplevde jag som jobbigt & irriterande. När jag började dricka aloevera försvann det sakta men säkert & det var en stor lättnad för mig. I flera år hade jag jagat, bytt & provat på olika hudvårdsprodukter samt gått på hudvårdskonsultationer hos hudvårdsterapeuter med en förhoppning om att det kommer bli bättre eller att detta skulle bidra till att jag blir fri ifrån hudbesvären, men inget hjälpte. Så händer det med aloeveran vilket var en befrielse!. Efter att ha varit med om det här var det en självklarhet för mig att fortsätta dricka aloevera som gör att man ser fräsch & pigg ut. Det kan inte bli enklare än att ta en aloeverashot om dagen & samtidigt dels få en finare hy. Många har kommit fram till mig & sagt att min hy har blivit så fin, fått en vacker lyster & undrat vad jag gör. Då berättar jag om aloeveran & erbjuder andra som känner igen sig i det här att prova aloevera.

Tveka inte att höra av er till mig på: fitnessbysofie@gmail.com så berättar jag gärna mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar