01 maj, 2013

Bye Bye Sweden!

Hoppas att ni alla hade ett trevligt valborgsfirande igår! Imorgon tidigt lämnar jag Sverige för en pulserande storstadsmetropol någonstans ute i Europa! Det ska bli super skoj att resa igen & perfekt med lite semester nu när man behöver det som mest. Jag kommer att komma tillbaka full med energi & det känns toppen. Nästa vecka kommer jag att ha restema här på bloggen & berätta om vart vi har varit, vad vi har hittat på & sen blir det självklart massor av fina resbilder! Så håll utkik, det kommer bjudas på mycket kul & inspiration. Fram tills dess blir det tyvärr ingen uppdatering av bloggen, men nästa vecka kör jag järnet-lovar. Jag längtar mycket efter resan & väntar med spänning på morgondagen....

Ta hand om er & ha en FAB vecka!!!

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar