21 maj, 2013

Grym Styrketräning

Tjingeling!
Dagens träningspass på gymmet var grymt! Det var riktigt jobbigt & man kände hur mjölksyran spred sig i kroppen & hur stelheten kom. Idag tränade jag med Jossan & det gjorde träningen extra skoj. Det är alltid roligare när man kan peppa & pusha varandra & kämpa tillsammans än när man gör det själv. Vi körde mycket armar idag både biceps, triceps & axlar. Det blev även en hel del insida & utsida lår som verkligen kändes kan jag lova. Varje övning körde vi 4 set med 20 repetitioner vardera. Jag kombinerade våran träning med ett core pass på 30 minuter. Under den träningen fick jag kramp i tån & den halvtimmen kändes som en evighet. Trots detta höll jag ut hela passet men så mycket bättre blev det inte. Så totalt har det blivit en & en halvtimmes träning idag. Jag antar att jag har värsta träningsvärken att vänta mig imorgon. 

Kramisar Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar