18 maj, 2013

Uppfriskande Melondrink

Happy Weekend!!! 
Idag började jag min dag med den här friska & goda Melondrinken!  
Tänk er en riktigt varm & solig sommardag, en stark längtan efter något läskande, kallt & friskt att dricka. Då passar den här Melondrinken perfekt & den är super enkel att göra!

Ingredienser:
En halv vattenmelon
Isbitar
2 dl vatten
Pressad citrusfrukt

Så här gör du:
Skär upp melonen i en mixer & ta bort skalet.
Lägg i isbitar, så många du vill ha.
Häll i ca: 2 dl vatten.
Smaksätt med pressad citrusfrukt som lite lime.
Mixa ihop allt i en mixer, servera & njut!

Här är det full rulle idag med flyttpackning & hockey. Heja Sverige!!!!
En runda på stan har det med blivit & jag har inhandlat min examensklänning, jätte snygg. Efter hockeyn ska jag & pojkvännen ut på stan, äta en god middag & ladda inför Eurovision ikväll! Hoppas det går bra för Robin med "You". 

Ha en super trevlig Eurovision ikväll & heja för fullt!

Kram Sofie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar