15 maj, 2013

VICTORIAS SECRET

En av höjdpunkterna i London var att spendera ett par timmar på Victorias Secret! Åh, som jag längtat galet mycket efter detta. Jag bara älskar att gå runt där & kika på allt som doftar gott & är snyggt. London har en enormt sjukt stor Victorias Secret butik med flera våningar, förmodligen den största jag varit i. Victorias Secret blev mer än väl besökt på den tiden när jag bodde i USA & då åkte vi alltid dit ett gäng kompisar & shoppade tillsammans som var grymt kul. Sen dess är jag fast vid Victorias secret & nu var det några år sedan sist. Det jag uppskattar så mycket är servicen som är super!, trevlig personal som får en att känna sig lite speciell för ett bra omhändertagande. Jag är verkligen jätte nöjd med deras produkter & underkläder som håller den högsta & bästa kvalitén som är viktigt för mig. Efter denna dag gick glada jag ut med ett par välfyllda shoppingbags. Här nedan bjuder jag på ett bildregn ifrån Victorias Secret:





Söta omklädningsrum!


Trött pojkvän efter några timmar på Victorias Secret....
Det var allt för denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar