29 maj, 2013

Kurs i eget företagande

Hej på er!
I våras började jag gå en baskurs i eget företagande som drivhuset på skolan anordnar. Den kan jag varmt rekommendera! Jag tänkte passa på nu så länge jag pluggar eftersom det är då möjligheten finns att gå den kostnadsfritt. En dröm som jag har är nämligen att starta ett eget företag i hälsa & genom att gå den kursen så tar jag mig ett steg närmare drömmen så att den en dag kan förverkligas...så spännande. Det som ingår i kursen är föreläsningar i försäljning, ekonomi samt marknadsföring, workshops & personlig konsultation. Under workshops ges möjligheten att diskutera alla frågor & funderingar som kommer upp om eget företagande. En stor inspirationskälla är olika reflekterande övningar, få bra tips & utbyta erfarenheter med andra som vill starta eget. Jag är glad att jag satsade på denna extra kursen i vår trots att det har varit kämpigt med c-uppsatsen.

Dagens pepp: 
Allt är möjligt & ingenting är omöjligt! 
Ta dig dit du vill & låt inget hindra dig. 
Det är Du som bestämmer & har möjligheten att påverka ditt liv!

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar