15 december, 2013

Hemma igen & överraskad

Hej kära bloggvänner!!!

Nu är jag tillbaka ifrån en fantastisk resa i Asien! Jag har fått se & uppleva så otroligt mycket på 9 veckor. Det har varit kanon trevligt & skoj att vara ute & resa. Jag har tagit med mig nya livserfarenheter, fina upplevelser & minnen för livet hem! Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig med bloggandet dock som nu har varit nere den här tiden & inte blivit uppdaterad. Detta för att internet fungerade väldigt dåligt på många platser under resans gång. Ofta bodde vi enkelt & det var ont om datorer på de olika boenden. Sen var resan oerhört intensiv & vi reste runt mycket. Bättre sent än aldrig iallafall, hehe så nu ska det hälsobloggas för fullt framöver! Jag har längtat massor efter bloggen så det ska bli jätte roligt att blogga igen. Jag kommer att berätta om resan lite då & då här så det är bara att hålla utkik! Det var super mysigt att komma hem till min älskling som det var jobbigt att vara borta ifrån så länge. Vilken lycka att äntligen få ses igen & spendera tid tillsammans. Jag blev varmt välkomnad & väl omhändertagen av honom som bara är för gullig. Vet ni vad jag fick komma hem till? Jo, ett nytt kök! Wow, älskling hade topprenoverat & gjort i ordning köket medans jag var borta. Det var en fantastisk överraskning & jag blev oerhört impad. Dessutom hade han satt nya lister i hela lägenheten & köpt ett fint julporslin. På det en flaska champagne för att fira att jag är hemma! Det här är för bra för att vara sant & jag är så otroligt tacksam, glad & uppskattar det massor. Nu börjar vårt samboliv på riktigt när jag är hemma igen & det är underbart. Tyvärr blev jag sjuk då jag kom hem. Har sovit & vilat massor denna helgen. Jag hann iallafall med & julpynta lägenheten innan det slog till så det var ju tur. 

Glad 3:e advent idag! 
Hoppas att ni myser & låter ljuset få lysa upp i mörkret denna tid!

Love Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar