16 december, 2013

Inspirationsmöte

Hejsan finingar!
Idag har jag haft möte med min handledare Anna som hjälper mig karriärsmässigt. 
Det var oerhört inspirerande & trevligt. Anna har varit min handledare i snart 1 år nu, tiden går så fort. Vi har planerat spännande saker som händer framöver, uppdaterat en del, haft uppföljning & bokat in viktiga event för det nya året 2014. Jag känner mig så super taggad & full av ny energi till att jobba med mina uppdrag. Det är verkligen roligt när man utvecklas & börjar se resultat. Jag arbetar mycket med mål & visualisering vilket funkar jätte bra för mig. Sen tror jag att det är viktigt med en bra inställning genom att tänka positivt för att få saker att hända. Det handlar om att bestämma sig & agera! Min stora passion för hälsa driver mig framåt. Jag är definitivt redo för nya utmaningar 2014!

Trevlig kväll!

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar