23 november, 2012

Alligatormys

Här kommer ett härligt resminne ifrån Everglades i Florida! Här står jag & myser med denna godingen, lite skraj var man nog allt, hehe...
 
Jag & min vän Angelica reste till Miami för att studera en intensivkurs i engelska under 3 veckor. En av dagsutflykterna vi åkte på var till alligatorfarmen Everglades där vi åkte båt ut i träsket där dessa djur fanns som var riktigt bra på att gömma sig. När de väl kom fram satt jag där skräckslagen i båten, men tänkte att på något sätt måste jag övervinna min "krokodilfobi" & rädsla. Efteråt fick vi se en alligatorshow med en man som verkligen lekte med döden varje dag. Denna everglades utflykt var en upplevelse! Avslutningsvis fick vi en varsin photoshoot med denna härliga alligator!
 
Trevlig helg!
 
Kramar Sofie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar