17 november, 2012

Vinnare av Yogaresa

Jag har vunnit en Yogaresa till Spanien!
 
Det ska bli jätte kul & jag kan inte fatta att det är sant. Jag har drömt om att få åka på en yogaresa & nu har den drömmen slagit in, så magiskt på något sätt. Det går inte att beskriva hur glad jag är som den lyckliga vinnaren. Yoga är så fantastiskt! Jag har länge velat lära mig mer om det för att en dag så småningom utbilda mig till yogainstruktör. Resan går till Torrox i södra Spanien där man bor på en privat gård uppe i bergen med vacker omgivning & utsikt över dalen. Dagen börjar samt avslutas med yoga pass, det ges en hel del fritid till att utforska & göra olika aktiviteter & det bjuds på hälsosam vegetarisk mat. Det ska bli så underbart att få komma till detta yogaretreat, slappna av & bara vara.....
 
Igår fick jag detta Grattis mail:
 
Grattis!
Du är vår vinnare i utlottningen av en yogaresa till Spanien på Allt för hälsan mässan! I priset ingår en veckas vistelse på vårt yogaretreat i Torrox i Spanien med del i dubbelrum, helpension och 12 yogalektioner till ett värde av ca 7000 SEK. Det som ej ingår i priset är flygbiljetten till Malaga.
Du får åka vilken av retreat veckorna som helst utom under juli och augusti. Desto tidigare du bokar desto större är chansen att du får plats den veckan du önskar. Här kan du hitta mer information om resan och vilka veckor som finns att välja på: http://www.inshapetravel.se/resmal/spanien/reja_paradis.asp?menulink=lander
Ännu en gång stort Grattis och hör gärna av dig om det är något du undrar!
Med vänlig hälsning,
Teresia
 
 
Detta var den bästa julklappen & en bra belöning efter att ha kämpat & jobbat hårt med en hel del projekt!
 
Kramar Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar