11 november, 2012

Mingel ifrån gårdagens mässor

Det var en otroligt inspirerande & givande dag igår på hälso & mat mässan. Alla seminarier på hälsomässan var jätte bra & det var kul att ta del av det senaste inom hälsa. Jag är så glad att jag träffade många härliga, trevliga & utåtriktade människor. Dagen var intensiv & full av nya intryck, men jag hann med det mesta. På matmässan provade vi massor av god mat & jag blev så glad när jag kom till mitt "ostparadis" där jag hittade många goda ostar. Det blev en hel del shopping bland annat teer, balsamvinäger, knäckebröd & skorpor med mera. Jag fick prova på att bli coachad i en kvart på hälsomässan & ur det samtalet framkom en hel del spännande saker. Det var kul att gå runt & mingla & fick även göra en kostnadsfri hudanalys. Här kommer lite bilder ifrån gårdagen:


Föreläsning om "senaste nytt om livsstil & hälsa"



Yogasession & meditation på hälsomässan

Christina Nilsson som föreläste om mod & passion


Härligt att vara omringad av alla dessa färgglada frukt & grönsaker



Jag på teprovning

Rawfood

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar