19 november, 2012

Intensiv vecka

Är helt slut efter kvällens träning som blev x-fit & core. X-fit var ett riktigt mördapass idag så träningsvärk får jag nog räkna med imorgon. Samtidigt så är det en härlig känsla när man har fått ta ut sig ordentligt & blir sådär trött, sover mycket bättre. Efter träningen blev det en vinbärs smoothie som återhämtning. Denna vecka är det galet mycket som ska göras & hinnas med så då är det skönt med en "to do" lista att gå efter så inget viktigt glöms bort.
 
To do lista:
 
1. läsa klart en bok till veckans seminarium
2. Ta mig igenom en hel del litteratur till projektarbetet
3. Planera & förbereda mig inför praktiken
4. Gå på veckans 3 föreläsningar & 1 seminarie
5. Träna mitt dagliga pass
6. Packa
7. Städa, tvätta & handla
8. Blogga
9. Tjejkväll
10. Klippa & slinga håret hos min frisör
 
Ja, det är en hektisk & intensiv vecka man har framför sig. Jag känner mig uppladdad med massor av energi ifrån den fantastiska vinsten av yogaresan! Har mycket kul inplanerat som händer framöver som jag ser fram emot. Det underlättar en hel del & saker som är mindre kul att göra går lättare. Jag har många "bollar i luften", mitt i allt ska jag försöka att vara mindful-mindfulness kommer ge mig ny kraft & energi!
 
Nu är det sova & återhämtning som gäller....
Godnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar