13 februari, 2013

Gyllene Tider - Sommarens Höjdpunkt 2013

Nu är äntligen biljetterna bokade till Sveriges folkkäraste band genom tiderna nämligen Gyllene Tider!!! Det ska bli så himla kul! Jag är grymt laddad & taggad för denna konsert som kanske blir det bästa sommarminnet 2013. Två av deras konserter har jag varit på tidigare, men det var allt för längesen. Det är verkligen på tiden för en comeback! Jag har alltid gillat deras musik stort & har väntat i många år på en comeback & trodde faktiskt inte att det skulle hända. Ni kan ju tänka er så fantastiskt glad jag blev då jag fick höra om den stora nyheten om deras sommarturné. Jag är övertygad om att det är fler därute som känner som jag. Det är något speciellt med Gyllene Tider & det får mig att tänka på svensk sommar & allt som hör till. Sen har man ju en massa fina minnen till deras låtar med. Jag ska få uppleva deras härliga musik live med älskling & hur romantiskt är inte det. Vi ska gå på deras konsert i Stockholm på TELE2 ARENA. Det vore så mysigt om det blir en varm sommardag med sol & man kunde sitta ute & äta på något trevligt ställe innan konserten. 

Gyllene Tider kommer att bli Sommarens Höjdpunkt! 
Är det förresten någon av er som ska gå? 
Har ni inte bokat, gör det innan biljetterna är slutsålda!

Kramar Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar