02 februari, 2013

Happy Weekend

En hälsosam morotskaka gjord på fullkornsmjöl med massor av morötter i


Jag åt fläskfilé med rödvinssås, klyftpotatis, vitlökscreme & gratinerade grönsaker. Det var så otroligt gott...


Mohito dessert blev det med citrus sorbet som var grymt god!
Happy Weekend!

Min helg började med att jag bakade en riktigt god morotskaka som jag & älskling har mumsat på i helgen. Här fixas det för fullt & lagas mat omringandes av underbar rosendoft från en ny inhandlad doftolja. Vi ska ha en vintersupé idag som innebär en 3 rätters romantisk middag med snygg dukning, dekorationer, massor av ljus & nyinköpta vackra rosor. Temat är ju vinter så dukningen, rosorna & dekorationerna kommer vara vitt med frostad stil som påminner om snö. Det kommer bli såå fint, menyn avslöjas imorgon & bilder kommer jag att visa er. Jag tycker det är jätte mysigt att arrangera en romantisk supé på tu man hand & göra det där lilla extra för varandra. Igår blev jag utbjuden på 2 rätters middag på brända bocken. Det var jätte god mat, härlig atmosfär & trevligt sällskap.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar