03 februari, 2013

Vintersupé

Gårdagens outfit! Klänning/Bik Bok, Strumpbyxor/H&M, Halsband & Örhängen designade av Efva Attling, Armband/Swarovski

Så här såg dukningen ut på vintersupén! Jag hade dekorerat bordet med vita rosenblad & diamanter


Jag med räkcocktailen som var kvällens förätt

En fin bordsdekoration som jag gjort, ett flytande ljus på en bädd av rosenblad i en vacker skål av frostat glas


Middagsmenyn bestod av en krämig potatisgratäng, kött, kantarellsås, ugnsgratinerad tomat & sparris

Jag med den rosa pannacotta liknande desserten

Rosa dessert


Smycken: Halsband & örhängen ur Efva Attlings smyckeskollektion
Vintersupén igår blev jätte lyckad & super kul! 
Det är väldigt socialt & trevligt att arrangera en supé tillsammans, laga mat, lyssna på musik & bara umgås. Vi lyssnade på härlig romantisk spansk musik & lägenheten var full av mysiga doftljus. Jag blev så nöjd med allt, dukningen, dekorationerna, drinkarna & maten var fantastiskt god. Till förätt blev det en god räkcocktail, mitt egna recept som jag improviserat själv som jag kommer dela med mig av här i bloggen snart. Huvudrätten bestod av potatisgratäng, kött, kantarellsås, ugnsgratinerad tomat & sparris som var super delicious.

Kramar Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar