20 juli, 2014

Hälsooasen Siggesta Gård

Jag i den gula flamman!

Jag vid örtagården...

Wow, vilken grymt mumsig & god sommarsallad som jag varmt kan rekommendera...

Restaurangen i ladan som är så himla mysigt inredd!

Äppelmusten ifrån Värmdö musteri som var en riktig hälsoboost!

Deli butiken där älskling handlar en present


Hej på er! 
Igår blev det ett besök på mysiga Siggesta Gård som ligger på Värmdö med vackra natursköna omgivningar runtomkring. Vi var ute & åkte cabb & gjorde ett lunchstopp här som var väl värt ett besök. Jag åt en fantastisk god sallad som var en riktig smakupplevelse! Den innehöll ankbröst, chevré, sallad, tomater, valnötter, rädisor & fikon, mums säger jag bara med äkta äppelmust som är gjord på Värmdö musteri till. Allt på gården är ekologiskt & närproducerat vilket är super! Det blev även en titt i deras deli butik & en härlig promenad. Nästa gång jag åker dit vill jag spela äventyrsgolfen som vi inte hann med. Siggesta Gård har aktiviteter både för stora & små med övernattning om man vill. Vi åkte sedan vidare mot Nacka & en sväng in till city. En mysig & lugn dag i sommarvärmen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar