28 juli, 2014

Strandweekend med pappa & Filip

I helgen var jag på Skreastrand i Falkenberg med pappa & brorsan. Vi var där för att få kvalitetstid tillsammans som händer sällan annars & för att fira pappsen ordentligt som fyllt 50 år i våras. Det var så himla trevligt & vi hade roligt tillsammans & jag är verkligen glad att denna helgen blev av. Vi badade massor i havet, solade en del, åt god mat, relaxade, badade bubbel, spelade kort, gick en kvällspromenad & firade pappa med presenter & skumpa. Under helgen bodde vi på Ocean Hotell som ligger på Skreastrand & vi hade en stor terass för oss själva med utsikt över havet. Familjen har hängt en del på Skrea under min & brorsans uppväxt så har många minnen ifrån den tiden & det är alltid lika roligt att komma tillbaka dit. Ett av mina smultronställen faktiskt! Det var himla god mat på Ocean Hotell & jag är ju lite svag för hotellfrukostar så det var mysigt att sitta i lugn & ro & äta länge med havet brusande utanför. Helgen fyllde mig med energi & kraft. Här nedan kommer lite pics:

Ocean Hotell

Fina Skreastrand i Falkenberg

Pappa har precis korkat upp skumpan! Grattis igen pappa & hipp hipp hurra!!!

Jag njuter av den härliga sommaren vid havet

Skumpa & frukt

Jag & brorsan

Utsikten ifrån vår terass


Pappa & brorsan tar ett kvällsdopp i havet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar