07 oktober, 2014

Min Träningsvecka

Hallo på er!!! 
Det är så otroligt skönt att träna regelbundet med varierande träningsformer. Mina träningsveckor kan se väldigt olika ut från vecka till vecka beroende på hur jag jobbar, osv. Jag försöker att komma iväg till gymmet iallafall 4 gånger i veckan. Ibland är det segt & motigt när man har varit iväg en hel dag, kommer hem & är trött. Jag brukar i regel äta middag/kvällsmat vid 16.30 tiden. Sen blir det 20 minuters powernap om jag är trött innan jag drar & tränar vid 18-tiden. Det gäller bara att tänka positivt & peppa peppa för mycket handlar om inställningen. Så här ser min träningsvecka ut för denna veckan:

Måndag: Styrketräning på gym i 1 timme med fokus på överkropp.
Tisdag: Zumba 1 timme.
Onsdag: Pilates Ball 1 timme.
Torsdag: Bodybalance 1 timme.
Söndag: Powerwalk.

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar