05 oktober, 2014

PATRICIA

Födelsedagsmiddagen med tjejerna

Bästa äppelkakan med glass & kolasås som var så himla mumsigt god...

Tjingeling!
Nyligen så firade jag min födelsedag med vänner på båten Patricia som är restaurang/nattclub. Det var jätte trevligt & första gången som jag var där. Supermysigt att äta gott med vännerna, samtidigt blicka ut över vattnet & känna hur det gungar samt lutar lite lätt. Jag fick ett presentkort ifrån Patricia för att jag fyllde år som gällde under en viss tidsperiod så passade på att prova det stället. Vi började kvällen med tjejmingel där jag bjöd på fördrink hemma hos Jossan. Middagen bestod av oxfilé, potatispuré med hummerbitar i, bearnaise & rödvinssås samt grillade primörer. Till efterrätt åt jag den godaste äppelkakan någonsin som var stor som en lasagnebit, haha. En toppen bra kväll helt enkelt!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar