31 december, 2012

Året som gått 2012

Gott nytt år!!! Jag vill önska er alla ett toppen bra år 2013!
 
Jag har haft ett fantastiskt år 2012! Så här på nyårsafton blickar jag tillbaka på året som gått, kollar
igenom bilder & inser att det har hänt så otroligt mycket på kort tid. Här i bloggen vill jag dela med mig av mitt underbara år 2012 där det stora & ofattbara faktiskt hände….
 
Januari-februari

Under dessa månader var jag i en svacka då jag inte mådde bra. 
Jag fokuserade därför på att ta hand
om mig själv, stressa mindre & komma i balans med mig själv igen. 
Det senaste halvåret innan var
otroligt hektiskt & intensivt & jag gick på högvarv under flera månader 
på grund av mycket resande
i världen, mycket i skolan & extra kurs, mm.
 Detta resulterade i att när det nya året 2012 kom så
mådde jag inte bra. Jag återhämtade mig bra efter att jag 
minskade ner på mitt höga tempo &
byggde upp mig själv igen.
 Det var en jobbig tid som jag tog mig igenom & inte visste jag
 då när det
var som mörkast att det skulle vända ganska snabbt 
& att det mest fantastiska skulle hända mig inom
några månader….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar