29 december, 2012

Tjejträff i Småland

Tjejgänget ifrån Småland!
Hoppas att ni alla har haft en toppen bra jul! Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera bloggen, men det har varit tok mycket så har helt enkelt inte hunnit med. Ni känner säkert igen er, så är det ibland. Jag har haft en jätte bra jul! Det var underbart att komma hem till Småland igen & umgås med familj & vänner.
 
En av höjdpunkterna under julveckan var att träffa mina härliga småländska vänner över en fika på espressohouse i Växjö. Vi hade så trevligt, satt & pratade i flera timmar om allt. Det är alltid desamma när vi ses & vi har alltid kul tillsammans. Jag är så glad över att vi fick träffas eftersom att det inte händer så ofta på grund av långt avstånd. Alla bor på olika ställen i landet så det är över jul då alla är hemma som vi passar på att ses. Jag har känt tjejerna större delen av min skoltid & det är skoj att höra hur det går för alla & om planer, osv. Jag saknar tjejerna redan & längtar såklart tills vi ses igen!
 
Kram Sofie
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar